Terug in Waalre - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Maria Jonker - WaarBenJij.nu Terug in Waalre - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Maria Jonker - WaarBenJij.nu

Terug in Waalre

Door: Maria Jonker

Blijf op de hoogte en volg Maria

16 November 2009 | Nederland, Waalre

Gisteravond rond 19:30 uur in Waalre aangekomen. Al met al een hele reis van 3500 km in 6,5 dag met camper en aanhanger.

We hebben geluk gehad. in Dalyan schijnt het pijpenstelen geregend te hebben; wij hebben bijna steeds redelijk tot goed weer gehad. In Griekenland hebben we genoten van heerlijk zonnig weer en prachtige vergezichten. In Turkije hebben we eigenlijk geen herfst gehad, op doorreis door Griekenland en Zuid-Ialie des te meer. Prachtige herfstkleuren! Genieten dus ...
In Noord-Ialie, Zwitserland en Duitsland was het steeds bewolkt maar echte regen hebben nauwelijks gehad. Mooi!

Vanochtend bij de huisarts geweest en een verwijzing gevraagd. Geen probleem natuurlijk, maar een afspraak maken in het ziekenhuis lukte nog niet. Eerst moest de digitale info van de huisarts binnen zijn en die checken ze maar 1x per dag. Morgen maar terugbellen ...
In Turkije is er veel ergerniswekkende bureaucratie, maar dit gaat sneller en pragmatischer! Hopelijk gaat het ziekenhuis alle onderzoeken, waarvan we alle foto's en testgegevens, inclusief Engelse vertaling meegekregen hebben, niet dunnetjes overdoen. Daar zitten we niet echt op te wachten.

Zodra we meer weten, komt voorlopig het laatste waarbenjij.nu berichtje. Terug in Dalyan, pak ik het verslag dan weer op ...

• 16 November 2009 - 22:05

Meryem:

Merhaba Maria ve Co,

Hollanda'ya ho geldiniz!
    Heel veel sterkte en succes met alle ziekenhuisgedoe. We hopen op een positieve uitslag! nallah!!!

Meryem'den selam ve sevgiler

• 16 November 2009 - 23:10

Joyce:

Welkom "thuis"!

• 17 November 2009 - 10:21

Conny Bakker:

Hoi
    Het zal wel koud zijn. Ik wens jullie veel sterkte toe en hoop dat jullie niet lang hoeven te wachten
    groetjes
    Conny

• 17 November 2009 - 16:20

Marion En Bas:

Fijn zeg, zo'n voorspoedige terugreis! Ik hoop dat idd dat het ziekenhuis verhaal ook voorspoedig afgerond kan worden, alhoewel ik vermoed dat ze hier de onderzoeken wel nog een fijntjes over gaan doen, tegen Hollands tarief natuurlijk ;-) voor de zorgverzekeraar.
    Sterkte in ieder geval en veel plezier in ons koude kikkerlandje. En eh, de Brabantse gastvrijheid heb ik meegenomen boven de rivieren. Dus mocht je toevallig in de buurt komen, jullie zijn meer dan welkom!
    Groetjes! Marion, Bas

• 17 November 2009 - 18:25

Cok:

Goed te horen dat jullie een goede reis gehad hebben. Nu even afwachten wat de specialist zegt en dan maar hopen dat alles snel weer goed komt.
    De groetjes uit zeven plus een aan jullie