Kerstmarkt in Dalyan - Reisverslag uit Dalyan, Turkije van Maria Jonker - WaarBenJij.nu Kerstmarkt in Dalyan - Reisverslag uit Dalyan, Turkije van Maria Jonker - WaarBenJij.nu

Kerstmarkt in Dalyan

Door: Maria Jonker

Blijf op de hoogte en volg Maria

10 December 2011 | Turkije, Dalyan

De dag begon vandaag hectisch.
We moesten op tijd de stand op de kerstmarkt inrichten en we bleken wat aan de late kant. De verkoop zou pas om 11:00 uur beginnen en omdat het gisteren guur weer was, had June gebeld of we om 9:30 uur ter plekke konden zijn. Dat was ruimschoots op tijd, dacht ze. Maar toen we ter plekke aankwamen waren de meeste kramen al ingericht en bemensd en werd er ook al volop verkocht. Dat voelt niet goed, als je alles nog in moet richten .... In eerste instantie waren we ook niet zo enthousiast over de plek die we toegewezen kregen; achteraf gezien hadden we het niet beter (lees: zonniger & warmer) kunnen treffen!

Het duurde even voordat de verkoop op gang kwam en ik vreesde even dat de dag zo wel heel lang ging duren, maar toen Will en Marianne goed en wel ter plekke waren (11:30 uur) begon het eindelijk te lopen. We hebben al met al een gezellige dag gehad, redelijk verkocht, vrienden en vrijwilligers aangetrokken en Gulay een goede dag bezorgd.

Rond vieren werden er vlak bij de moskee zo waar kerstliederen gezongen. Even wennen, hier in het Dalyanse

Voor foto's, zie: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.318072578210901.83543.100000244835231&type=1&l=302da1acf3